Rezervační systémy jsou stále oblíbenější

1367

Objevila jsem zajímavý, přírodní úkaz. Myslela jsem si, že jsem jediná na světě, kdo nemá rád „objednávací telefony“, třeba zavolat do fitka, vymáčknout ze sebe, na co vlastně chci a v který den a hodinu přijít, desetkrát si s člověkem na druhé straně ověřit, že se chápeme a po zavěšení stejně pochybovat, jestli jsme se pochopili správně a já se nebudu v tepláčcích ztrapňovat na nesprávném místě v nesprávnou dobu. Uznávám je to zvláštní druh obav, ale byla jsem překvapená, kolik lidí jimi trpí spolu se mnou. Asi jsme z jiného století, anebo právě to naše moderní století nám může pomoci.

Samozřejmě, první, co mě napadlo, byl Internet. Přece musí existovat řešení našeho trápení – nějaký rezervační systém, jednoduchý, přehledný, zvládli bychom ho všichni a bylo by po problému. A světe div se, nepátrala jsem dlouho. Jasně, že jsem, jako poctivý hledač, musela nakouknout na různé stránky, abych měla srovnání. Většina z nich byla profilována na konkrétní obor – buď hotely nebo sportoviště nebo kadeřnictví a tak dále, nic univerzálního. Nespokojenost. Pak jsem ale narazila na stránky www.supersaas.cz. Heuréka, přesně to, co jsem hledala.

Přehledný, k uživatelům (na obou stranách) přátelský rezervační systém pro mnoho oborů a odvětví lidské činnosti, který mohou všichni dle libosti nejdřív otestovat a pak teprve se rozhodnout, tedy nekupovat zajíce v pytli. Jako super nápad mi přišlo, že člověk nemusí stahovat a instalovat žádný program do svého počítače, rezervace tak může spravovat v podstatě odkudkoliv a kdykoliv si vzpomene. Samozřejmě jsem začala hned testovat, jestli s rezervačním systémem zvládnu pracovat a pro jistotu jsem to vyzkoušela z obou stran.

Rezervační systém ze strany klienta i poskytovatele

Ze strany klienta jsem, díky demo verzi, velmi brzo poznala, že ovládání je velmi intuitivní a bez problémů se kamkoliv objedná a přihlásí i průměrný uživatel. Testování ze strany poskytovatele služeb jsem se obávala, ale i to bylo příjemné. Jednoduchá a rychlá registrace a pak už jsem jako uživatel-začátečník jsem se nechala systémem vést a v klidu jsem si stvořila rozvrh lekcí angličtiny pro mou soukromou klientelu. Zkoušela jsem rozmanité možnosti, které mě samy naváděly na další a další řešení.

Takže z prvotního impulzu naučit ostatní používat rezervační systém, abych se nemusela stresovat telefonáty, se mi nakonec vyvinul užitečný pomocník i pro mě samotnou a to jsem ani netušila, že bych něco takového mohla využívat. Takže všichni, lékaři, makléři, učitelé, cvičitelé, kadeřnice, právníci, hoteliéři, maséři, opraváři, poradci a další a další, kdo potřebujete domlouvat schůzky s klienty nebo máte jakoukoliv výuku – od pohybu až k intelektu – nebo dáváte k dispozici všelijaké prostory – pro výuku, schůzky, sport, ubytování – podívejte se na www.supersaas.cz a konečně budete moci odlepit telefon od ucha a nezabije vás, když nebudete mít neustále při sobě diář. Objevíte totiž skvělého pomocníka, který vám pomůže zorganizovat čas